tirsdag 1. november 2011

På tur en fin høstdag!

I går var det en altfor fin høstdag til å gjøre for mange ting hjemme, så da var det tid for tur!
Hundene og jeg gikk en kjempeflott tur på ca 2 timer, både hunder og eier storkoste seg i det flotte høstværet.
Senere på kvelden øvde Messi og jeg på lydighet og ringtrening i 2 timer, så det var en meget sliten hund og eier som la seg i går kveld. Jeg sliter ennå med Messis bjeffing, men jeg må også legge til at det går opp og ned, noen ganger er han kjempeflink, mens andre ganger går det dårlig å jeg blir kjempe frustrert! i kveld er det trening igjen så jeg håper jeg får flere tips! men alt i alt er han en kjempeflott hund.

I farta!

Hva skjer a?

Herlig!

Tara!

En herlig høst dag!

Tjo ho!

Hei hvor det går!



Kan ikke jeg få smake da?

Banan er godt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar