søndag 10. mars 2013

4 Cairn og en blanding av Yorkshire Terrier og Chinese Powder Puff

Fredag kom Jorunn på besøk med Foxi, gjensynsgleden var stor mellom Lila og Foxi, 
Jorunn forteller at Foxi begynner å hyle av glede lenge før hun kommer frem til oss!
Hundene lekte og koste seg, og vi skravlet og koste oss med vin og god mat.
Lørdag fikk vi tid til napping og en god tur sammen med Annette, valpen Jippi og Charlie.

Ut på tur!

Klarer ikke ta meg.....

Charlie koser seg!

Viss jeg lister meg avgårde, tror du jentene legger merke til det eller?

Hva er det dere ser da, en teit skiløper kanskje?

Lila

Halloo hva er det du gjør?

Er det noe jeg også må lære meg?

Foxi, Jippi og Lila

Jippi, så kult!

Søte eller?

Livet er ganske enkelt herlig!

Ja men du må forstå dette Jippi.....

Kommer du eller?

Du må ikke sette deg i sneen!

Vær med å lek isteden du!

Vi vil også være med!

Er det noe godbit utdeling?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar