tirsdag 28. desember 2010

Julen 2010 i Hurdal

Julen ble i tradisjonen tro feiret i Hurdal.
Vi var litt spente på hvordan valpene tok bilkjøringen, for de måtte jo også bli med. Det gikk veldig bra!
de peip litt de første 5 minuttene, så la de seg til å sove, og på turen nedover igjen 1.juledag peip de i ca 10
minutter.Synes det er godt gjort, for de er jo ikke vandt med dette. Vi har ikke juletre i år, noe jeg er veldig  glad for, de fant juletreet oppe hos foreldrene mine å du og du så gøy det var!
Til å være på ett ukjent sted, sov de også hele natten i valpegården, flinke unger det!

Dette var noe rart.

yoohoo, spennende!

Dette for noe da?

Det er så mye vi kan leke med på dette treet!

Vi fikk også være litt ute, godt at Tante passer på.

Så gøy!


Ja men tante jeg rekker ikke opp!

Fryser jeg "oldemor" her var det godt å varmt!

Masse kos fikk vi også, her er jeg sammen med "oldefar og Tante.

En liten gutt som koser seg!

Skal jeg susse deg kansje?

1 kommentar:

  1. Hei!

    Så morsomt å finne bloggen din. Ebbie og jeg gikk på kurs i Rally-Lydighet med deg og Tara i september!
    Tenk at du har hatt valper i familien da. Så morsomt det må ha vært. Ebbie skal parres nå, bare løpetida kommer. Spennende!

    Godt nyttår til deg og dine. Det hadde vært hyggelig om vi møttes på kurs en annen gang.

    Mvh Hilde M. Eidal

    SvarSlett