søndag 23. januar 2011

Messi, Bente og Tara på tur og på besøk hos Petter og Maja.

I dag har det vært ett aldeles nydelig vær, og da må en jo benytte anledningen til å gå tur!
tror nok hundene var veldig glade for det.
 Tara har fått løpetid, så hun syntes nok det var litt urettferdig at hun måtte gå bånn tur, men sånn er det bare.
Messi storkost seg og ble veldig sliten på slutten, men bæres det er for pingler mente han!


Mamma jeg må bare fortelle at livet er herlig!

Hva er dette for noe rart da?

I full fart!

Ut på tur aldri sur!


Hva er det nå da, kommer dere ikke?

En liten gutt som slapper godt av!

Fredag tok mamma med meg på biltur, hun sa vi skulle besøke Petter og Maja.
Kult tenkte jeg for de er Cairn valper de også, Mamma og Tante er veldig flinke til å leke med meg, men jeg må nok si at det er ekstra gøy å leke med noen på min egen alder!
Å så gøy vi hadde det, se bildene under.


I farta, det er så gøy når de løper etter meg!




Yoohoo!

Se så fine vi er!

Etter en lang lekeøkt er vi ganske slitene, her ligger Petter og slapper av.

Mamma slipp oss ut! kan ikke vi få leke mere med Messi?

Ikke vær sånn'a, det var jo så gøy å leke!


Fabian har fått ny vekkeklokke!

Ikke sove nå, det er morgen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar