tirsdag 26. april 2011

En dramatisk påske, som gudskjelov gikk bra!

Sol sol sol.....med dramatikk!
Langfredag kom min datter på hytta med Simen og hundene, ettersom det er blitt satt opp gjerde
rundt hele hytta slapp hun sine hunder, Isis fant ut at hun ville ut på isen og for å si det mildt var den RÅTTEN!
hun kom vel 20-30 meter ut og der falt hun igjennom. (PW, Fabian og jeg var å besøkte noen venner så vi var ikke tilstede da dette skjedde, men vi kom like etter)
Isis løp som sagt ut på isen og falt igjennom, hun kjempet for livet i kamp mot klokken i isvannet. Faren min skulle ta ut båten og moren min skulle hjelpe til, hun fikk sveiva rett i hode så hun så stjerner og måner, som om ikke dette var nok, falt Simen ut av vona si og slo seg. Simen gråt, hunder hylte, Linn som ropte oppmuntrende ord til Isis, heldigvis var det noen svenske motorsykkel folk som oppfattet situasjonen å kom til unnsetning, de hjalp til og fikk dyttet båten opp på isen fikk tak i da en meget medtatt Isis som hadde gitt opp kampen i vannet.
Heldigvis gikk alt veldig bra, Isis fikk varm mat og ble tullet inn i tepper massert så hun skulle få varmen i kroppen igjen, der lå hun helt resten av dagen og kvelden.

En medtatt Isis, Linn og Simen. 

Det hullet til venstre på bildet lå Isis å kjempet for livet!

Ellers var det en kjempe fin påske, noen turer ble det også og trening av hunder.

Morsomt på tur!

 PW trener Messi.


 Jeg gjør alt for en godbit!


 Flik gutt det!


Dyktige Messi!


 Så nydelig utsikt tenker Messi.


Litt skeptisk?


Oldemor og Simen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar