mandag 20. juni 2011

Rene og pene hunder

Søndag var vi på hundetreff, skal si det var noen rene pene hunder som skulle være med hjem igjen.
Så det var rett i dusjen! men gøy hadde de ihvertfall. 
Nå er grunnkurset ferdig for sommeren,
men etter ferien starter vi på brosjemerke kurs det gleder vi oss til, Messi er kjempegøy å jobbe med.
Selv om hormonene spretter litt om dagen og puberteten gjør sin anmarsj er han veldig flink.  

 Mamma er det greit at jeg og Salukiene leker gjemsel?


 Gjemmer meg her, skjønner de ikke at jeg er her thi hi... Salukier er dumme dyr!


 Nei dette gidder jeg ikke, hadde jo blitt sittende her i hele dag tror jeg!


 Poserer vi ikke fint her?


 Skjønner nok hva de planlegger!


Jepp, akkurat det jeg tenkte, nå er de ute etter meg igjen. 


Så nå er det bare å søke hjelp! 


Jamen Dille jeg er jo liten! 


Vi små for holde sammen Simen! 


Men det er jo gøy å løpe sammen med de store også da! 


Tjo hei hvor det går! 


Vann er gøy det! 


Tara og Dille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar