mandag 17. oktober 2011

Nå er det på tide med mere oppdateringer på bloggen!

Nå er det på tide å oppdatere bloggen, er ganske treg om dagen.
Messi og jeg har leid personlig trener igjennom Oslo Hundeskole, vi begynner på onsdag 19.10
det er noe jeg gleder meg til! Hadde tenkt å gå bronsemerkekurs i høst, men vi drøyer den til våren igjen, det er masse som rører seg i hode på en liten gutt i puberteten. Samt Bente har fått løpetid så det er mye spennende 
lukter i huset. Må vel si jeg grudde meg litt til dette, for jeg trodde han skulle hyle å bli helt rabiat, men det går så fint! han er veldig opptatt med å lukte, men når vi sier nei gir han seg med en gang.
Ellers trener vi lydighet, går mange turer og prøver å holde huset i orden.
Tyra og Messi skal på utstilling på Kongsberg 12.11.2011 og det skal bli spennende å se hvordan det går, vi tar det som trening.

Bente, Messi og Tara

 Messi

 Dille, Ella, Bente og Messi

Bror og søster Happy!

Ups, nå ble jeg som en liten valp igjen!

Godt å ligge sammen med Tante Tara!

men, mamma er den beste i verden!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar