mandag 18. februar 2013

Deilige dager på hytta!

Vi har vært noen dager på hytta, det var deilig å komme noen dager vekk nå, det blir alt for sjelden.
Foxi, Lila, Bente, Tara og Messi har løpt og kost seg de også, så på kvelden var de utslitte, og da var det godt med kos og tyggebein..

Hei, tror du virkelig du kan løpe fra meg eller?

Lila og Foxi lurer nok på hva de andre gjør.

Lila

Tara, vent jeg prøver å komme meg opp!

Her var det bratt!

Å, så gøy det er å løpe etter storebror!

Messi i farta med søstrene snuse hakk i hel!

Nå tar vi'n

Han er for rask....

Foxi

Denne greina skal vi ta....

Vi hjelper til...

Så godt vi kan....

Jeg gir meg ikke så lett...

Etter en lang dag, er det godt med tyggebein!

Nå koser vi oss!

Nå er jeg sliten.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar