fredag 26. mars 2010

Barack og Jiin


På onsdag fikk vi besøk av jiin som er en pommeranien, han er ca 3 mnd gammel, vet ikke helt hva Barack trodde dette var? men de fant tonen, og Barack var "ganske" forsiktig. Han er jo veldig vant til å leke med Tara og Bente, og da det kan gå ganske hardt for seg. Selv om Barack også er en valp på 3,5 mnd virket han som en kjempe i forhold!
 

Hem????? hva er du da?

Deg må jeg undersøke litt nøye!

Kan jeg bruke deg som pute kansje?

Du må være forsiktig sier Tara.

Ja da, jeg ligger bare å ser jeg!

Tar du tygge beinet mitt, hvordan skal du klare det?

Jeg skal vise deg jeg!

Sånn ja!

Ta leken du, så kan jeg kose meg med beinet MITT jeg!

Jiin

Søte da?


Ellers går dagene med til å gå turer og trene hunder, Barack storkoser seg sammen med Salukiene, men det er litt skummelt når de kommer rasende i stor fart!

Å hei hvor det går!

Barack og Dille er blitt gode venner!

Kongen på haugen.

I farta! og "litt" møkkete....

Står litt her jeg...

Hvor er Barack?

Her er jeg!


Det er også gøy å være på terassen, Hverken Tara eller Bente har gjort dette, men det har Barack!!!! Skulle titte ut for å se hva hundene gjorde, og hvem så jeg!
 
BARACK, han hadde kommet seg opp på bordet!
 
Han måtte jo sjekke utsikten!
 
 Å- nå forstyrrer du meg....
 
Nå må jeg bare leke litt med mamma jeg!
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar