tirsdag 6. april 2010

Jippi, har fått besøk av søster'n!

Ja, så var denne påsken over, (godt med alt som er unnagjort, he he..) det er en herlig tid vi går inn i- med sol og varme! har bestilt en virkelig fin vår og sommer i år, så får håpe jeg blir bønnhørt. 
det ble en virkelig avslappende påske i år, Vi var hjemme i Hurdal, og dagene gikk med til masse turer, god mat og veldig dårlig vær!!!!! men for å se det positive i det, var det ikke mye folk ute, så en kunne trygt slippe hunder. Har nemlig to løpetisper om dagen. Må si jeg er  litt i tvil hvilke kjønn de har om dagen Tara og Bente, de "rir" på hverandre etter tur. Barack går med nesa i bakenden på de og skjønner ikke stort.
I går fikk Barack besøk av søsteren sin,  gjensyngleden var stor! Og ingen kan vel påstå at de lå rolig og sov. Det var et høyt tempo hele tiden, men så like de hadde blitt! vi kunne nesten ikke se forskjell, Barack var litt høyere og mere maskulin enn Vespa. Men under lek var det ikke godt å se hvem som var hvem.



Hei på deg, lenge siden sist!

I vilter lek!

Hi hi.. kutt ut a broder'n

Au....

hjelp meg'a mamma, han er helt gal!

åffer er du så vill a Barack, husk jeg er ei lita jente....

se den likheten!

men det varte ikke så lenge før de var på'n igjen

yoho dette var gøy!

en søt gutt!

Hva gjør du da?


Så må jeg jo også få lagt ut noen skryte bilden av lille Simen ! han er jo verdens skjønneste og er ett midt
midtpunkt i familien

Se så skjønn da, bestefar og onkel i full beundring.

En enda stoltere mormor!

Her holder Fabian Simen for første gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar