mandag 12. april 2010

Baldus på besøk.

Endelig kom solen, og snøen er "Nesten" borte, så nå er det greit å gå på jordet igjen, en må ha på seg gummistøvler, for det er ganske klinete. Baldus er kommet på besøk, det var gøy å se han igjen. Han er en trygg og god herremann. Synes det er kjempe artig å hilse på Taras valper, og få følge med på hvordan de utvikler seg.

Vi koser oss i solen


Kan jeg få en kos mamma


Se som vi koser oss.

Hva ER det du driver med da Jiin?

Jeg ER større Enn deg ......

å.. Jeg kan ....

"Mose" deg!

fegis .......

Jeg Kan også få støtte Så ......

Ikke ypp med meg ...... altså!

Jeg spiser Sånne Som deg til kvelds Jeg!

Her ligger Jeg og slapper av .....

Har Vist misforstått litt jeg, trodde virkelig Jeg skulle på ferie, men her i huset går det i 100 hele dagen. Men Jeg må jo si ar jeg koser meg! Har blitt kjent med mange andre Hunder også, Det er blant annet: Dille Isis, Jinn og Rambo.

her er vi på terassen

Denne ER min.

Du er søt du Dille, Kan Jeg få susse deg?

Jeg vil også Kose.


hold deg unna jenta mi Jiin ....

Jeg setter meg på deg, viss du ikke gir deg nå!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar