onsdag 19. mai 2010

Er glad vi ikke har hunder som tigger og Cairn treff på Hellerudsletta


Det å ha hunder Som tigger er en u-ting .......... Våre er eksperter !!!!! Cairn er jo kjent for å. ha god matlyst.
Tara sier: Jeg er sulten støtt, ja faktisk hele døgnet , Så det å tigge er blitt endel av Bente og min hverdag. Å jeg kan gjøre alt for en liten godbit!
Mamma har tauet oss med på ringtrening i Frognerparken hver tirsdag i noen uker nå, Bente og jeg har hvert med annenhver gang, for hun sier:  Det ikke nytter å ha oss med sammen! Hørt Sånn !!!!! da det ble min tur til å bli med, gledet meg jeg meg sinnsykt, og flink var jeg noe jeg syntes selv ivertfall, mamma var litt treg med godbitene og da var gode råd dyre så jeg tenkte: Hva om jeg legger meg ned for å spiller død?? da må jeg få godbiten vel? Som sagt så gjort.
Alle lo og mente jeg kansje hadde gjort meg bedre på Sirkus ---- hørt sånn?
Jeg var jo bare sulten!
Bestemor har også vært på besøk, og da hun skulle spise tenkte jeg at hun ikke hadde godt av all denne maten helt alene, sjekk hva jeg gjorde da!

Orker du alt dette da?

Kan godt hjelpe deg Jeg!

Se på meg da, Jeg sender deg jo mitt beste tigge blikk.

Viss jeg stirrer tallerkenen i senk, Vil innholdet renne ut da?

Urettferdig, Hun fikk ... Enda hun kun har vært på gulvet ...





Årets Cairn treff 13.05.10 på Hellerudsletta

På kristihimmelfart var Det Cairn treff på Hellerudsletta, værgudene ikke helt på vår side, men koselig hadde vi det alikevel. Vi må jo se det positive i det, det regnet ikke! hundene hadde det fint, de lekte og hadde det kjempegøy!
Springe fikk de også, helt til det dukket opp en hest på veien, den skulle så absolutt Ikke være der! alle hundene løp mot veien og bjeffet, vi eierne tok frem godbitene og gjallet med vår blideste stemmer Så hundene skulle høre, og tilbake kom de på rekke og rad! Det var hundene sine det tenker jeg!

.Det kom forslag om vi  kunne treffes av og til for å gå på turer sammen, så viss
dette høres ålreit ut er det bare å ta kontakt, for vi må jo alle ut for å lufte hundene!

Livet er topp!

Vi bare leker altså!

Vent på meg da!

Å du er nydelig Vespa!

Jeg tror jeg sniker meg litt vekk jeg sier Tara!

Vent på oss også da!

Yoho

Liker meg best alene jeg, de andre støyer så .....

Baldus i farta!

Bror og søster, gjensynsgleden var stor1

mmmmm - ei Løpe tispe! Kan tro guttavar intriserte!

Se Så fint Jeg sitter da?

Vil du Leke med meg kansje?

og noen fikk tigget til seg godbiter .. gjett hvem det var?

Ups, du ser vel at jeg er liten vel?

Bare gå forbi meg du, kan godt vente litt jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar