fredag 20. august 2010

Vespa er var på besøk

I forrige uke var Vespa på besøk hos oss, Det er så gøy å treffe Taras valper igjen
å se hvordan de har utviklet seg. Gemyttet hennes er bare helt enormt, hun minner meg mye om Tara,
men har likevel mye av Pappan sin også som er: Bertil og kommer fra Kennel Shakristo. 
Trimming av pels ble også gjort, og hun var kjempe flink til å stå på bordet.

 
 Det ble også tid til mange turer her er vi på Rulla.

Det er gøy å leke med Dille, men det er trygt å ha mamma tilstede.



Er dette noe jeg kan leke med?

Simen var også med. Mormors stolthet!

Bente fant ett epple å leke med.

 Se så flotte hunder!

Uff sier Tara, jeg vil ha mamman min for meg selv.

Jinn og Vespa fant hverandre med en gang, og leken gikk ganske vilt for seg til tider.
Men etter turen til Rulla var Vespa veldig sliten så hun ville bare sove.


1 kommentar:

  1. Hei Sunshine.
    Nå har jeg lett og lett etter oppskriften på godbitene dine. Men finner det ikke. Kan du sende meg den på min blogg eller legge den ut en gange til?

    Å du.. FYYYY nå er det lenge siden du har oppdatert bloggen!!!! hehe

    SvarSlett