onsdag 2. februar 2011

Hos Veterinæren

 I dag skal nok mamma ta oss med på langtur,
 vi løp ut i bilen så forventningfulle som det går ann å bli. Mamma startet bilen og vi hylte glade i kor i takt med musikken som stømmet ut av radioen, men hvor lenge var Adam i paradiset?
 Når vi kom frem tok hun ut meg Tara, det var litt spennende utenfor bilen med masse gode lukter, men jeg luktet fort lunta når jeg gikk inn døra for der luktet det lege!
Han er egentlig veldig hyggelig, men i dag skulle han fjærne tannstein på oss. Vi merker jo ingenting  når han holder på, men vi blir litt ømme i munnen etterpå. Han satte ei sprøyte i skinken min og jeg ble veeeeldig trøøøt - gjesp!





Når vi kom hjem la mamma oss i sengen for at "lille plage" ikke skulle forstyrre oss.


Mamma hadde nok litt dårlig samvittighet tror jeg for på ettermiddagen, kjente vi en god å velkjent lukt sive inn på soverommet, hun lagde leverbiter til oss det er noe av det beste vi vet! Mamma du er tilgitt og du er den beste i verden tross alt!

namnam.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar