tirsdag 1. februar 2011

Søndags tur og Simen med gå vognen!

Søndag 31.01 fikk jeg melding fra Linn om tur,
Været var kjempefint og sola strålte fra en skyfri himmel. Det var litt av ett følge, som gikk avsted!
det var Tia, Trixie, Isis, Dille, Messi, Bente, Tara. Kan vel si at vi vekker litt oppsikt
når vi går avsted, vi er faktisk flere hunder i nærmeste familie enn mennesker!

Gøy på tur!


Her luktet det godt!

Dette er gøy!

Ups, dette var litt skummelt synes Messi!

Følger med deg jeg sier Bente!

Simen lå i vognen å sov hele turen!

Kommer tilbake til deg jeg sier Messi!


Simen har fått gåvogn og er veldig stolt av den!


Hei hvor det går!


Er jeg ikke flink!


Se her ja..  Dette var jo gøy, tenk alt jeg kommer bort til nå da!


En liten luring!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar