onsdag 8. august 2012

Veterinærbesøk!

I dag var tiden inne for helsesjekk av valpene!
Time var bestilt og alle måtte nok en gang ut å kjøre bil, det er fort hva de venner seg til bilkjøring
litt piping var det, men det gikk fort over, lite ante de hva de skulle. 
Godt var nok det, for ellers hadde de vel skreket i vilden sky!

Å, hva holder du på med? (Danich Faritail)

Skal du ikke gi deg snart?
Hey, det er privat altså! (Danich Wictory)

Å, altså!

Skjønner ikke hvorfor du gjør dette? (Danich take your time)

Kutt ut da!

Hjelp meg, kjære du! Danich Diva

Tror jeg stikker jeg! ( Danich Design)

Kutt ut, kutt, men hør da!


Hva skal du gjøre inni der da? (Danich Dansing Queen)

Skal jeg dra deg i halen kanskje?

Start den da!

Dette var spennende!

Mye rart i denne verden du, ligger å ser litt på dette!

Føler den etter meg tro?

best å snike seg bort!

Så herlig! vår lille hjelper er kommet på besøk!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar