tirsdag 31. juli 2012

Cairn valpene er snart leveringsklare!

Nok en gang så står sommeren på hell, tenk nå er det allerede 1.august i morgen!
men ennå har jeg ikke mistet troen på at det kan bli fint vær i august, før høsten setter inn for alvor.
Valpene vokser å trives, det blir en liten biltur av og til, ellers er de endel ute og leker!I dag har de vært en tur hos Tyra, som er halvsøstrene til dette kullet.
Det er alltid så vemodig å tenke på at valpene snart skal forlate oss, jeg må innrømme at tårene sitter
ganske løst når jeg tenker på det, de har alle en spesiell plass i hjerte mitt!



Gøy med  tunnelløp!
og dopapir!

Denne var morsom å dytte!

Å storesøster!

Mette koser seg med en av valpene!

Tyra!

Tyra og Simen.

Leke leke leke....

En som koser seg eller kanskje det er 4?

Denne buksa må jeg bare ha!

Tyra passer ballen sin!
Nydelige da!

Å, nå slapper jeg virkelig av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar