mandag 30. november 2009

4 valper!

I dag tok mamma meg med til veterinæren for å ta noe som het røntgen, jeg har aldri vært med på dette før, så jeg var litt nervøs, men jeg skjønte på mamma at dette ikke var noe å være redd for så jeg roet meg fort ned. Jeg ble fulgt inn på ett rom der det sto en benk, mamma løftet meg opp og fikk på seg en stor og tungt forkle. Det var vist for at ikke hun skulle utsettes for stråling, akkurat som om det ikke er så farlig med meg liksom... Jeg har jo tross alt babyer i magen min!
De la meg ned på siden, men da protesterte jeg, dette hadde jeg ikke mye lyst til, men de holdt meg godt, og plutselig var alt over og de løftet meg ned igjen, Etterpå var det bare å vente. Mamma kom i snakk med en mann som hadde med seg en bokser, det var en kjedelig hund, den lå bare rett ut, ville ikke hilse på meg engang, mannen sa den hadde trekt en tann. Så var praten i gang, han hadde vist vært med å arrangere den store hunder utstillingen på Lillestrøm i helgen. Mamma var ikke der, men hun hadde vist veldig lyst til å gå- men hun valgte å være hjemme hos oss hele dagen. Så kom veterinæren tilbake å vi måtte inn på det skumle rommet igjen, da hengte han opp ett bilde på veggen og begynte å telle valper de kom til 4 stk. Nå er det bare en uke til jeg skal føde, det gleder jeg meg til for jeg begynner å bli veldig sliten og stor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar