tirsdag 24. november 2009

kjeder meg!











Uff, Så kjedelig det er om dagen sier Tara,
Jeg skjønner ikke helt hva som foregår- orker ikke å gå turer, selv om det er det beste jeg vet! maven kjennes ut som om den skal sprekke når som helst. Jeg blir bare større og større for hver dag som går. Mamma sier jeg skal ha babyer. Tror jeg gleder meg til det, for da Bente hadde valper overtok jeg det kullet etterhvert, selv om Bente ble litt sint på meg brydde jeg meg ikke noe særlig om det. Det er blitt meg fortalt at til mandag, skal jeg og mamma til vetrenæren en tur, hun er så spent på hvor mange valper det er.
Håper jeg kan beholde en, for jeg elsker nemlig valper!
Nå er tante Trixie på besøk hos oss, hun skal være her en 3-dagers tid. Storesøster skal nemlig passe en annen hund! akkurat som om ikke hun har nok hunder å passe? tenk 4 stk har hun, den verste er Dille... hun er 9 mnd saluki, men det er såååå mye av henne. snill er hun, men veldig vill... Og nå som jeg er sliten kan det til tider bli litt mye. Storesøster er snill, så hun har henne ikke så ofte med seg inn til oss nå.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar