mandag 8. februar 2010

Tur til Storbråtan i Nes søndag: 07.02.10

På søndag var Linn og jeg på tur med hundene til Storbråtan i Nes, det var ett kjempeflott vær, og solen skinte fra skyfri himmel. Det er en lang skogsbilvei som ender ut i et kjempestort jordet. Her er det også   forinsplasser for rådyr. Vi tok bildet av det som dere kan se her... Det var masse spor rundt stedet som var veldig spennende og lukte på. I enden av jordet på storbråtan er det en kultursti som går ned til Hvamshaugen og går langs med Glomma. Området rundt er ett ravinelandskap.

Her er det spennende!

Trixie

Amanda og Tara

Dille syntes det var gøy å terge Amanda.

I full fart

Her luktet det vist godt

Amanda i farta,


Det er ikke godt for små ben å ta seg frem i snøen.

Å jeg blir litt fortvilet, tror jeg snur jeg

Dette var bedre, men du og du så gøy!

Så uretferdig, hvorfor løper de så langt unna?

Vi med korte ben, for holde oss samlet.

Kan tro det var artig å få inn tre snøhunder, for å få ut all sneen som hadde samlet seg i pelsen, måtte alle hundene i dusjen, etterpå på trimmebordet for å gre ut pels .De syntes turen var fin, men det ned dusj var ikke noe gøy. da vi var på tur hjem måtte jeg bare ta dette bildet!

Sjekk denne himmelen ( bilde av ett fly)



Idag, mandag 08.02.10 var gleden stor her i huset, Tara fikk besøk av Barack han skal være her en uke, og gjensynsgleden var STOR! Tara snuste og peip og var helt i ekstase, hun har "sturet"endel etter at Vespa reiste på lørdag. ( bilder kommer senere)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar