onsdag 4. juli 2012

Cairn valpene er flyttet ut i stuen!

I dag er valpene faktisk 3 uker gamle, og på mandag ble valpene flyttet fra soverommet vårt og
til stuen. Mamma Bente og "tante" Tara fulgte nøye med på flyttingen å at alt gikk rett for seg.
Første måltid med karbonadedeig, var heller ikke så verst, noen var litt mere skeptiske, men alt sklei ned!
Messi (halvbror) er ikke så veldig interessert i valpene enda han synes nok de er litt for små enda, men også han er å titter litt igjennom nettinggjerdet av og til. 

Å, slipp meg inn da!

Best å holde seg samlet!

Jepp, vi utforsker det nye stede sammen jenter!
Slipp meg ut!

Blir litt trett av all flyttingen jeg!

Hva er de de prøver på nå da?

Jammi, dette var godt!

Ikke verst!

Jo det gikk an dette også!

Litt skeptisk.....

mere mere mere!
men ikke noe slår mamma da!

Søte eller?

nå slapper vi godt av!


Si meg mutter, når skal jeg få slippe inn til VALPENE "MINE"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar