torsdag 26. juli 2012

En herlig dag med Sol!

Endelig en hel dag med oppholdsvær, Valpene har vært ute så og si i hele dag, de har løpt inn og ut 
og storkost seg! Litt dramatikk ble det også, for den "røde" tispen Danich Wictory begynte plutselig å hyle noe forferdelig inne, vi løp for å sjekke og da ville hun ikke gå på høyre forlabb, sjekket foten men kunne ikke se noe,  etter noen minutter så vi at labben begynte å bli hoven. da så jeg vepsen gikk bortover gulvet, da var det klart at hun hadde blitt stukket av en veps! stakkars liten. Ringte  veterinæren, så de fikk sett på henne. Gudskjelov gikk det bra!
Ellers har jeg fått nappet Messi og Happy i dag ( hun er kullsøsteren til Messi)

"Fuglehundene"

Vesle jenta!


Mor og datter på tur!

Mye rart i denne verden!

Jeg holder deg jeg vet du!

Åssen funker denne da?

Hvordan kom du inne der da?

Hjelp, nå kommer de!

Best å "luske"meg unna jeg!

Hopp å sprett!

Messi

Messi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar