tirsdag 17. juli 2012

Cairn valpene vokser og utvikler seg!

Det er så gøy å se hvordan hver enkelt valp utvikler seg, så fremover nå skjer det mye,
de er blitt veldig sosiale for både gamle og nye valpe kjøpere er innom, pluss naboer.
og det er kjempehyggelig!




Så koselig å se deg igjen "mamman" min sier Messi!

Er det noe mat her da?

Sitter fin jente jeg!

Må bar si det virker litt skummelt der ute!

Best å gå inn igjen!
Her var det trygt!
  
Se på meg da! turte å gå ut tilslutt jeg!

å så god da mamma....
  
vet egentlig ikke hvem som koste seg mest?
  
nydelige da!

Kose mere!

Nei, nå har dere vært lenge ute, så nå er det på tide å gå inn og sove!


1 kommentar:

  1. Jeg sitter nå her på hytta og ser på bildene....om og om igjen... Får aldri nok!! De er så flotte alle sammen, og jeg gleder meg til å se og hilse på dem igjen. Det kan nok hende at du får mye besøk av oss (mest meg!!) neste uke... Da ses vi snart da...
    Eh..neste uke...da mener jeg ikke nå til uka men uka etter det igjen...:D

    SvarSlett