mandag 25. januar 2010

Nå er valpene 7 uker og 2 dager.



Tante Bente er nå kommet hjem igjen fra ferie i Hurdal, hun har vist hatt det bra, for
nå vil hun ikke ha tørrfor, hun ser bare dumt på meg å sier: Har du virkelig tenkt å gi meg dette? Du er vel klar over at jeg ikke spiser dette lenger, hos mormor fikk jeg hjemmelaget brød med
hjemmelaget leverpostei på - som var bare til meg, ikke nok med det, men jeg fikk også egen tallerken! når jeg spiste middag!!!!!!! Nei, jeg vil tilbake dit. Ikke er det bråk der heller! De ungene tar livet av meg snart, jeg skjønner ikke at Tara holder ut jeg... Men av og til kan det være kult å leke med de også da, men maser det gjør de!


Nå tar vi han! Vespa og Lessi i full lek!


Uff, de ungene roter så felt! jeg får vist rydde litt.


Det går jo ikke an å gjemme seg noen steder.


Ørene til Barack har reist seg.


Slipp da, jeg hadde den først.


I vilter lek


Kom igjen da, bli med å lek!


Hallo, her er jeg!


Baldus og Lessie


Du er klar over at denne er min?


Er jeg ikke skjønn da? sier Vespa


Lessie og Bente


Stakkars Tara, her får hun gjennomgå


Baldus og Barack


Som dere ser ut av bildene er det full aktivitet om dagen, men der er gøy!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar