tirsdag 26. januar 2010

Snufs snufs, vi har vært hos veterinæren!

 I dag har vi vært med på noe kjempe ekkelt noe, så nå er vi helt utsitt!
Først tok Linn og bestemor, Mamma og Bente med ut, så ble vi lagt i ett reisebur å båret ut i bilen!
Det var skummelt det, men det var jo helt ok-  vi peip litt i begynnelsen så gikk det greit. Men det var verre det som ventes oss, hadde vi visst dette hadde vi aldri i verden gått frivillig inn i reiseburet nemlig! De kjørte til Oslo nærmere bestemt til Sinsen Veterinær klinikk, der ble vi undersøkt i tur og orden det var jo egentlig veldig koselig, men så fikk vi sprøyte og noe som var enda værre nemlig chip!!!!!!! Dere skulle sett den sprøyta.... den var kjempe diger!!!!!!! Ikke rart vi hylte, dvs.... gutta hylte mere enn oss jentene da, men gutter er jo engang gutter....he he he...


Her er vi ute på vår første kjøretur, lite viste vi hva som ventet oss.


Vespa var først ute! vekt: 2,21kg


Her blir tennene og bittet undersøkt.


Vaksinen settes.


Barack sin tur. vekt: 2,57kg


Så skulle han lyttes på.


Vaksinen settes.


Så var det Baldus sin tur, viss jeg gir det ett nuss, er du snill mot meg da tro? vekt: 2,53kg


Jeg vet ikke helt jeg.....


Tror jeg må opp å få litt trøst før jeg fortsetter.


Mamma, hjelp meg da, dette var vondt.....


Så var det Less sin tur vekt: 2,29kg.


Hva er dette for noe da, kan jeg spise på det?


Kan da ikke skjønne hvorfor de andre skrek sånn..


Trette babyser



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar