lørdag 16. januar 2010

Valpene er nå 6 uker

Det er jammen meg en skummel verden der ute! Jeg var ute med søppla i dag tidlig og Baldus ville være med, her er det Baldus som forteller: Det hadde vært morsom å være med ut, lurer på om jeg får lov? menneskene går så ofte ut den døren der, og det ser så spennende ut, og vet dere hva, jeg fikk lov!
Men det var kjempe skummelt så jeg angret meg med en gang. Utenfor var  det nemelig ett kjempedigert MONSTER, bestemor fortalte at det bare var naboens katt, men du og du så redd jeg ble, ja jeg ble så redd at jeg tisset på meg, gud å flaut!!!!
Jeg hadde ikke noe å skryte av når jeg kom inn til mine søsken igjen, jeg satt sikkert  i 10 minutter på armen til bestemor å bare skalv.........Og vet dere hva, de bare lo av meg! Jeg har jo vært på terrassen, og det gikk jo greit, men da var jo mamma med å passet på.Vespa og Less is more fikk også være med ut, da tok bestemor tok med fotoapperatet,  men de var jo to, så det var jo litt uretferdig og ikke bare det, monster katten var jo heller ikke der lenger, så det var ikke noe rart de var "bigge" når de kom inn igjen! Og da lo de bare enda mere av meg. Barack skulle ha hvært med, men han lå jo å sov, for viss bare han hadde vært med hadde vi jo skremt monsteret!

Vespa og Less is More


Dette er jo gøy sier Vespa verden er KUL!


Less is More


Jammen meg mye rart disse menneskene har.


Ellers om dagen går det nå i full fart, vi leker mye og plutselig må vi legge oss til lading... for det er så mye å utforske, å det tar jo på en liten kropp.

Baldus og Barack koser seg.



Her luktet det "dritt"


Jeg hadde den først, slipp da!


Alle på tur ut på terrassen.


Godt at mamma passer på.


Nå vill vi inn igjen, uff det er så kalt ute.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar